14:41:00

NYX Ultimate Shadow Palette+makijaże








Dzisiaj chcę wam przedstawić małą nowość w moich paletkowych zbiorach. A dokładnie paletę NYX Ultimate Shadow Palette o numerze 04. Użyłam jej już kilka razy i od razu pokochałam. Jej zakup był bardzo spontaniczny, wcześniej nawet się nad nią nie zastanawiałam, ale gdy zobaczyłam ją na żywo w sklepie Nyx'a od razu wpadła do koszyka. 
Kolorki bardzo przyciągają oko i chyba dlatego się skusiłam. Ich pigmentacja jest bardzo dobra. Oczywiście w każdej palecie zdarzają się cienie mniej napigmentowane i tutaj też tak jest, ale da się je wypracować.


Paleta posiada 3 cienie błyszczące, a reszta jest całkowicie matowa. Cienie nakładają się jak masełko i bardzo fajnie się nimi tworzy. Ostatnio na moim instagramie ona całkowicie się wybija, bo tworzę nią prawie każdy makijaż :D. Zresztą zobaczcie same jak się prezentuje:




Prawda że bosko? W niej brakuje mi tylko delikatnego brązu i jakiegoś cienia rozświetlającego do kącika. Ale na szczęście znalazłam u mnie paletkę która ją idealnie uzupełnia. A mowa tutaj o palecie Sleek Snapshots


Paleta ze Sleeka ma w większości cienie metaliczne/foliowe i dzięki temu idealnie do niej pasuje. Często używam ich razem :)
Na pewno dam Wam znać jeszcze jak się cienie utrzymują, ale nie malowałam się nią jeszcze na co dzień :D Także, do następnego postu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy napisany komentarz. Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam!

Copyright © 2016 Kolorowy Makeup , Blogger