15:32:00

Najlepsze matowo brązowe pomadki



Na dziś lecą cudowne matowe pomadki <3 Kto ich nie lubi? Do niedawna na co dzień nie nosiłam żadnych szminek czy pomadek. Ale postanowiłam to zmienić. Postawiłam na odcienie brązów, bo w takich czuję się najlepiej i sądzę, że do mnie pasują. Są one bardzo neutralne.
Teraz napiszę Wam które z nich są moimi ulubieńcami


Lećmy od góry:
Golden Rose nr 11-bardzo ładny kolorek na co dzień. Jedyne co mi przeszkadza w niej to te małe błyszczące drobinki, ale nawet z tym jest bardzo fajna
Golden Rose nr 22-nowość na półkach i nowość u mnie. Bardzo spontaniczy zakup. Jest już trochę ciemniejsza od poprzedniczki, ale nadal ładnie się prezentuje. Jest baaardzo trwała i za nic nie mogłam jej zmyć z ust :D
Lovely Neutral Beauty-polowałam na nią bardzo długo, nigdy nie było jej na półce, aż tu nagle jest! Nawet się nie zastanawiałam i nie żałuję :D Ślicznie wygląda na ustach, a przy tym wygląda bardzo naturalnie i nie rzuca się w oczy. I wydaje mi się że to właśnie ta jest moją ulubioną
Lovely Milky Brown-ciemniejsza wersja poprzedniczki. Także super wygląda, ale już jest bardziej widoczna i maluję się nią tylko na jakieś wyjścia

Które z nich są najbardziej trwałe? Oczywiście Golden Rose. Bardzo długo się utrzymują i ładnie się zjadają. A te od Lovely są mniej trwałe, ale znowu moim zdaniem lepiej wyglądają i przynajmniej mi-nie wysuszają ust tak bardzo jak GR


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy napisany komentarz. Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam!

Copyright © 2016 Kolorowy Makeup , Blogger