13:55:00

Mam tatuaż!







W którymś z poprzednich postów pisałam o swoich planach/marzeniach na ten rok. Jedno już się spełniło! W końcu zrobiłam sobie tatuaż. I to nie taki mały jak na początek!
Na tatuaż wybrałam się aż do Gdańska, gdzie moja mama ma znajomego który je robi i miałyśmy zrobione dosłownie za grosze :D Czy się bałam? No ba! Najbardziej bałam się pierwszego ukłucia, że to będzie coś strasznego itp. Ale prawie wg mnie nie bolało! Naczytałam się tyle na necie, że tatuaż bardzo boli, a tu miałam zaskoczenie, bo czułam tylko lekkie smyranie. Oczywiście nie mówię że to należało do przyjemnych rzeczy, ale straszne też nie było.
Teraz przejdźmy do samego wzoru.


Zdjęcia zostało zrobione w tym samym dniu co go robiłam, więc widać jeszcze czerwone obrys :)
Wilk. Bardzo popularny ostatnio wzór, wiem o tym. Ale od dłuższego czasu mi się podobały. A gdy zobaczyłam ten, to od razu stwierdziłam że chcę konkretnie tego! Bałam się trochę, że ma za dużo detali. Przed tatuowaniem zostało usunięte kilka kreseczek, co w żaden sposób nie wpłynęło na wzór.

Czy żałuję? NIE! Znaczy na razie nie xD Co będzie za x lat, to nie wiem. Ale wiem już że chcę kolejny. Jeszcze nie wiem co gdzie i jak, ale na pewno będzie w kolorze. Wilczek wygoił mi się bardzo szybko, w tej chwili ma już prawie 3 tygodnie i jest już idealny :) Na razie to tyle, jeżeli macie do mnie jakieś konkretne pytania, to piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy napisany komentarz. Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam!

Copyright © 2016 Kolorowy Makeup , Blogger