14:51:00

Plany i cele na ten rok


Dziś troszkę o moich planach bliższych i dalszych na ten rok. 2017 zaczął się już dawno temu, a ja dopiero niedawno obudziłam się i zaczęłam coś robić z życiem. 

Od bardzo dawna wybierałam się na siłownię. W końcu to ona przyszła do mnie! Dziwne nie? Pewnego razu będąc w galerii w moim mieście, podeszły do mnie dziewczyny z siłowni i zaprosiły na darmowy trening. W sumie czemu nie? No i poszłam. I skończyło się to wykupionym karnetem :D. Ciężko mi na razie chodzić regularnie, ale sporo razy już byłam i mam nadzieję że nie przestanę.

Kolejny cel: TATUAŻ. O nim marzę już od kilku lat, a teraz w końcu jestem umówiona na jego zrobienie! Nawet nie wiecie jak się cieszę. Wzoru nie będę Wam na razie pokazywać, wszystko pewnie zobaczycie na moim Instagramie. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że tatuaż boli i w trakcie robienia i w trakcie leczenia. Zobaczymy jak to będzie i czy nie będę krzyczeć na fotelu :D.

Więcej postów na blogu i regularność. Chciałabym, aby mój blog w końcu urósł i żeby fajnie Wam się go czytało. Tylko gorzej jest moją regularnością. Czasem pojawiały się posty raz na miesiąc, a czasem kilka w tygodniu. Zmotywujcie mnie jakoś! I koniecznie piszcie co bym miała zmienić i jakich postów chcecie więcej.

Więcej sesji zdjęciowych. Jak wiecie, albo i nie. Zajmuję się fotografią. Zarówno jako hobby jak i praca. W pracy zajmuję się fotografią produktową, a poza nią sesjami zdjęciowymi. Ostatnio ten temat trochę zaniedbałam i czuję się z tym źle. Jeżeli chcecie zobaczyć co tworzę, to zapraszam tutaj: www.patrycjaskupinska.wordpress.com

A no i najważniejsze: ograniczyć kupowanie kosmetyków. Już nie mam na nie powoli miejsca! I przyznaję: jestem zakupoholiczką. Zawsze jak mówię dość, to zawsze(o ironio) i tak coś kupię :(. Nie wiem jak to jest u Was, ale czasem ciężko jest mi się powstrzymać przed jakąś nowością i czas z tym skończyć!

Na razie to tyle. Może za jakiś czas zrobię aktualizację. Piszcie jakie są wasze cele na ten rok!
Buziaki ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy napisany komentarz. Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam!

Copyright © 2016 Kolorowy Makeup , Blogger