16:41:00

Cudowne dodatki do makijażu


Mam wam do pokazania cudowności! Od dłuższego czasu jestem zakochana w diamencikach, gwiazdkach, kryształkach jako dodatki do makijażu. W końcu się zebrałam i zamówiłam trochę ich z allegro. Ceny wahały się od 1,50zł za gwiazdki do około 5zł za kółka z kryształkami.
Są to ogólnie ozdoby do manicure, ale jak najbardziej nadają się do makijażu. Przyklejam je na zwykły klej do rzęs i trzymają się super. Ale nawet nie wiecie ile już tych maleństw pląta mi się po toaletce! 


Można z nimi stworzyć na prawdę super kreatywne prace. Ostatnio na moim instagramie one zapanowały i prawie każdy makijaż jest chociaż z jednym kryształkiem :D


Pokaże Wam kilka makijaży, do których je wykorzystałam





Mega urozmaicają makeup prawda? Na pewno można takie drobiazgi kupić w pasmenterii, ale nie wiem czy nie wyjdzie to drożej niż przez internet. A już w ogóle jeśli zamówicie je z Aliexpress, tam pewnie są za parę groszy :). Ja postawiłam na allegro bo zależało mi na szybszej przesyłce.
Piszcie czy podobają Wam się takie dodatki czy raczej ich nie lubicie :). Ja jestem zdecydowanie na TAK <3.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy napisany komentarz. Będzie mi bardzo miło jak zostaniesz ze mną na dłużej. Pozdrawiam!

Copyright © 2016 Kolorowy Makeup , Blogger